هرماینی گرنجر کیست؟

Saturday، ۱۲ Aazar ۱۴۰۱

هرماینی گرنجر کیست؟

هرماینی جین گرنجر متولد 19 سپتامبر 1979 در یک خانواده ی ماگل به دنیا اومد و در سن 11 سالگی متوجه استعدادهای جادوگری خودش شد و به هاگوارتز دعوت شد.

تصمیم کلاه گروه بندی به خاطر ذهن آکادمیک و هوش سرشار هرماینی، بین ریونکلاو و گریفیندور مردد بود، اما در نهایت گریفیندور رو انتخاب کرد.

آشنایی هرماینی با دوستان صمیمیش، رون ویزلی و هری پاتردر قطار سریع السیر هاگوارتز اتفاق افتاد. اما این آشنانیی چندان دوستانه نبود. هرماینی به سرعت تبدیل به شخصیت " همه چیز دان " کلاس های گریفیندور شد و در برابر سوال های اساتید هاگوارتز، همیشه حاضر جواب بود و امتیاز های خیلی خوبی برای گریفیندور کسب می کرد. اما تمام این ها، باعث دوستی بین او و هری و رون نشد بلکه اتفاقی که در هالووین 1991 افتاد، مقدمه ی دوستی وفادارانه و عمیق بین این سه نفر شد.

زمانی که پروفسور کوییرل، خادم وفادار لرد سیاه، یک غول غار نشین رو در راهروهای هاگوارتز رها کرد، هرماینی در دستشویی دختران هاگوارتز گیر افتاد و اگر شجاعت رون و هری نبود، جان خودش رو از دست داده بود.

او برای اولین بار و در کمال تعجب همه قانون شکنی کرد و برای جبران محبت دو دوستش، تمام تقصیرها رو به گردن گرفت.

هرماینی مهره ی اصلی در کشف راه مقابله با باسیلیسک در جریان باز شدن حفره ی اسرار بود. واکنش همیشگی او برای پیدا کردن جواب، رفتن به کتاب خانه و غرق شدن در کتاب ها بود. به طوری که نزدیک بود جان خودش رو در برابر نگاه مرگ بار باسیلیسک از دست بده.

در سال سوم تحصیل در هاگوارتز، مجوز استفاده از ساعت زمان برگردان رو دریافت کرد تا با استفاده از عقب بردن زمان، امکان استفاده از کلاس های بیشتری رو داشته باشه. زمان برگردانی که در نهایت با ایده ی دامبلدور، راهی برای نجات جان سیریوس بلک، پدر خوانده ی هری شد.

در سال چهارم تحصیلش در هاگوارتز، مصمم شد تا تغییراتی اساسی در نحوه ی برخورد جادوگرها نسبت به جن های خانگی ایجاد کنه و آزادی رو به جن های خانگی برگردونه. انجمنی به نام S.P.E.W راه اندازی کرد و تلاش کرد با بافتنی های کوچک و هدیه دادن به جن ها، حق داشتن آزادی رو بهشون برگردونه.

در سال پنجم با کمک دوستان نزدیکش رون و هری، انجمنی سری به نام ارتش دامبلدور راه اندازی کرد و از هری خواست تا از توانایی های خودش در دفاع در برابر جادوی سیاه استفاده کنه و به بقیه ی شاگردان هاگوارتز آموزش بده.

در همون سال، به همراه نویل، هری، رون، لونا و جینی درگیر مبارزه ای با مرگ خوارها در تالار اسرار وزارت سحر و جادو شد که با رسیدن اعضای محفل ققنوس، نجات پیدا کردند.

در سال ششم تحصیل در هاگوارتز، جنگ برج نجوم بین مرگ خوارهای وفادار لرد ولدمورت و تمام اعضای هاگوارتز شکل گرفت که در طی این اتفاق دامبلدور، مدیر هاگوارتز کشته شد. هرماینی شجاعانه در برابر مرگ خوارها مبارزه کرد و متوجه جرقه های علاقه ی خود به دوست صمیمیش، رون ویزلی شد.

بعد از مرگ دامبلدور، هاگوارتز جای ماند نبود. هرماینی به همراه هری و رون راهی پیدا کردن جان پیچ ها شد و به هاگوارتز برنگشت.

در سال 1997، الستور مودی مدآی، برای انتقال هری از منزل دورسلی ها به پناهگاه، نقشه ی خلاقانه ای کشید: هفت هری پاتر. هرماینی شجاعانه یکی از این نقش ها رو قبول کرد و با نوشیدن معجون مرکب تبدیل به هری شد و به همراه سایر اعضای محفل ققنوس از حمله ی مرگ خوارها نجات پیدا کرد.

در حمله ی مرگ خوارها به پناهگاه در زمان برگزاری مراسم عروسی بیل و فلور، هرماینی که هوشمندانه، تمام وسایل لازم برای سفر رو در یک کیف دستی کوچک جا داده بود، به همراه هری و رون فرار کرد.

در طی اتفاقاتی که در پیدا کردن جان پیچ ها رخ داد، نقش اساسی و مهمی رو در پیدا کردن یادگاران مرگ داشت. با کشف این موضوع از کتاب بیدل نقالی که دامبلدور برای او به ارث گذاشته بود، راهی منزل لاوگودها شد و داستان پشت پرده ی یادگاران مرگ کشف شد.

هرماینی موفق شد یکی از جان پیچ ها یعنی جام هافلپاف رو با نیش باسیلیسک نابود کنه و در طی نبرد آخر با ولدمورت در هاگوارتز، رابطه ی عاشقانه ش با رون شکل گرفت.

هرماینی در نهایت با دوست صمیمی خود رون ویزلی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند به نام های رز و هیوگو شد.

همین حالا پکیج زندگی نامه هرماینی گرنجر رو از اینجا تهیه کن!