ریموس لوپین کیست؟

Monday، ۲۱ Aazar ۱۴۰۱

ریموس لوپین کیست؟

ریموس جان لوپین، ۱۰ مارچ ۱۹۶۰ به دنیا اومد. بین دوستان صمیمیش به مونی معروف بود و یک جادوگر دورگه به حساب می اومد. ریموس لوپین یک گرگینه بود و این مشکل از حمله ی فنریر گری بک در کودکیش به وجود اومده بود.

داستان کمک کردن دامبلدور به لوپین کوچک رو از اینجا بخونین.

اما با این حال در سال ۱۹۷۱ ، مثل تمام جادوگرهای انگلیسی، وارد مدرسه ی سحر و جادوی هاگوارتز شد و در گروه گریفندور با دوستان صمیمیش، یعنی جیمز پاتر، سیریوس بلک و البته پیتر پتی گرو خائن آشنا شد. ریموس حکم وجدان گروه چهار نفره شون رو داشت و همیشه با زورگویی های جیمز و سیریوس در برابر سوروس اسنیپ موافق نبود. اما به خاطر عشق و علاقه و قدردانی از پذیرشش توسط اونها، همیشه همراهشون می موند.

بعد از فارغ التحصیلی از هاگوارتز، اتفاق ناراحت کننده ی زندگی بزگسالی لوپین، مرگ جیمز پاتر و همسرش به دست لرد ولدمورت بود. اما طولی نکشید که خبر ناراحت کننده ی بعدی به سرعت به گوشش رسید: سیریوس بلک راهی آزکابان شد. بعد از اون، دوران تاریک زندگی لوپین شروع شد. مادرش رو از دست داد و به خاطر اینکه هر ماه باید با مشکل گرگینه بودنش دست و پنجه نرم می کرد، حاضر نبود آرامش پدرش رو به هم بزنه. حالا تنهای تنها شده بود و شغل مناسبی که در خور توانایی هاش باشه هم نداشت. تا زمانی که دامبلدور، پیشنهاد تدریس برای درس دفاع در برابر جادوی سیاه رو به لوپین داد.

در طی یک سال تدریس در هاگوارتز، اتفاقات مثبتی در زندگیش رخ داد. هری پاتر، تنها فرزند دوست صمیمیش، یکی از شاگردانش بود و همزمان موفق شد تا دوباره یکی از دوستان صمیمیش، یعنی سیریوس بلک رو ببینه. بعد از تدریس در هاگوارتز و قدرت گرفت مجدد ولدمورت، اعضای محفل ققنوس نیز دوباره دور هم جمع شدند و در همین زمان بود که رابطه ش با نیمفدورا تانکس جدی شد و مدتی بعد ازدواج کردند.

زندگی لوپین، نماد یک تراژدی اصیل در داستان هری پاتر بود. ریموس و نیمفدورا، در جنگ نهایی علیه ولدمورت، به هاگوارتز برگشتند و پسر کوچکشون رو پیش مادربزرگش گذاشتند. بعد از مقاومت زیاد و جنگجویی ماهرانه ی هر دوشون، ریموس توسط دالاهوف و نیمفدورا توسط خاله خودش، بلتریکس لسترنج کشته شد.

همین حالا پکیج زندگی نامه ریموس لوپین رو از اینجا تهیه کن!