دراکو مالفوی کیست؟

Monday، ۷ Aazar ۱۴۰۱

دراکو مالفوی کیست؟

دراکو لوسیوس مالفوی متولد 5 جون 1980 در یک خانواده ی اصیل زاده ی جادوگر به دنیا اومد. پدرش لوسیوس مالفوی و مادرش نارسیسا بلک هر دو از خانواده های اصیل و مرگ خوار بودند. به همین دلیل باور به خون پاک و اصیل زاده از اعتقادات اصلی این خانواده بود.

دراکو در سال 1991 وارد مدرسه ی جادوگری هاگوارتز شد و کلاه گروه بندی به سرعت گروه اسلیترین رو برای او انتخاب کرد.

بعد از این که هری پاتر مشهور پیشنهاد دوستی دراکو رو در روز اول ورود به هاگوارتز رد کرد، دشمنی دائمی بین این دو شکل گرفت. دراکو به سرعت سر دسته ی گروه کوچکی از اسلیترینی ها شد که شامل کراب، گویل و پنسی پارکینسون بود. در واقع کراب و گویل نقش بادیگارد های بی عقل و قلدری رو داشتند که همیشه همراه دراکو بودند و از او محافظت می کردند.

بعد از این که لوسیوس مالفوی در ماموریتی که لرد سیاه به او واگذار کرده بود شکست خورد و موفق به دزدیدن گوی پیشگویی نشد، ولدمورت دراکو رو مجبور کرد تا در سن 16 سالگی به یک مرگ خوار تبدیل بشه. روشی از زندگی که چندان باب میل دراکو نبود، اما چاره ی دیگری هم نداشت.

لرد سیاه، ماموریت سنگینی رو بر عهده ی دراکو گذاشت: کشتن دامبلدور، مدیر هاگوارتز. تلاش های ابتدایی دراکو برای کشتن دامبلدور، از جمله طلسم گردنبند و مسموم کردن نوشیدنی هدیه، با شکست رو به رو شد. با وجود این که دامبلدور از پشت پرده ی این اقدامات آگاه بود، اما برای حفظ جان دراکو، او رو اخراج نکرد.

دراکو در نهایت درماندگی موفق به تعمیر کمد ناپدید کننده شد. کمدی که از طریق اون مرگ خوارها وارد هاگوارتز شدند و قلعه رو تصاحب کردند.

در ادامه ی این ماجرا،دراکو، دامبلدور ضعیف رو تنها در برج نجوم خلع سلاح کرد ولی موفق به کشتن او نشد. در زیر چهره ی جنگجو و خشن دراکو، قلب بزرگ و مهربونی وجود داشت که هیچ وقت عمیقا تبدیل به یک مرگ خوار نشده بود.

دامبلدور که از این موضوع با خبر بود، در طی نقشه ای اسنیپ رو راضی به کشتن خودش کرده بود. در لحظه ای که دراکو تسلیم شد و چوبدستی ش رو پایین آورد، اسنیپ از راه رسید و این ماموریت رو کامل کرد.

در طی جنگ نهایی مرگ خوارها در هاگوارتز، هری جان دراکو رو نجات داد و دشمنی دیرینه بین این دو بدون گفتن کلمه ای برای همیشه از بین رفت. در نتیجه ی این اتفاق ، مادر دراکو به هری کمک کرد و به دروغ به لرد سیاه گفت که هری پاتر مرده و قبل از اتمام جنگ هاگوارتز، دراکو به همراه خانواده ش از هاگوارتز فرار کرد.

دراکو در نهایت در سال 2017 با آستوریا گرین گرس ازدواج کرد و صاحب یک فرزند به نام اسکورپیوس هایپریون شد.

همین حالا پکیج زندگی نامه دراکو مالفوی رو از اینجا تهیه کن!