بلاتریکس لسترنج کیست؟

Sunday، ۲۷ Aazar ۱۴۰۱

بلاتریکس لسترنج کیست؟

بلاتریکس لسترنج در دوم می 1951 در خاندان جادگری قدیمی و اصیل بلک به دنیا اومد. بلاتریکس دختر عمه ی سیریوس و رگولوس بلک و خواهر نارسیسا مالفوی و آندروما تانکس بود.

بلاتریکس در سال 1962 وارد مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز شد و مثل تمام اعضای خانواده ی بلک ( به جز سیریوس ) در گروه اسلیترین قرار گرفت. بعد از اتمام تحصیل در هاگوارتز، به یک مرگ خوار وفادار و ترسناک تبدیل شد.

بعد از سقوط لرد سیاه، بلاتریکس به همراه همسرش رودولفوس لسترنج و برادر همسرش رابستن لسترنج و بارتی کراوچ جوان، دو کارآگاه به نام های فرانک و آلیس لانگ باتم ( پدر و مادر نویل لانگ باتم ) رو دستگیر و تا حد مرگ شکنجه کردند. تا جایی که هردوعقلشون رو از دست دادند و هیچ وقت سالم نشدند. البته هر چهار مرگ خوار دستگیر و راهی آزکابان شدند، اما در سال 1996، زمانی که ولدمورت دوباره به قدرت خودش برگشت، طی یک فرار بزرگ و دسته جمعی، از آزکابان فرار کرد.

بلاتریکس افراد مهم زیادی رو به قتل رسوند. سیریوس بلک و نیمفدورا تانکس از اعضای خانواده ی خودش و دابی جن خانگی مالفوی ها.

بلاتریکس لسترنج در جنگ نهایی در هاگوارتز زمانی که به قصد کشتن جینی ویزلی وارد دوئلی با مالی ویزلی شد، شکست خورد و کشته شد.

همین حالا پکیج زندگی نامه بلاتریکس رو از اینجا و دفتر بلاتریکس رو هم از اینجا سفارش بده!